دستگیری قاچاقچیان مسافرنما در گلوگاه / کشف ۳۷ فقره سرقت در جویبار

دستگیری قاچاقچیان مسافرنما در گلوگاه / کشف ۳۷ فقره سرقت در جویبار

متلاشی شدن باند مواد مخدر در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ و در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی مواد توسط یک باند قاچاق مواد مخدر از این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را که با عنوان مسافر قصد انتقال مواد مخدر از این شهرستان به صورت جداگانه را داشتند شناسایی کردند.
سرهنگ حسن زاده گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی یکی از این متهمان را که در قالب مسافر یک اتوبوس مسافربری و دو نفر دیگر از آنان را که از طریق دو خودروی سواری در حال انتقال مواد مخدر به این شهرستان بودند، دستگیر کردند.
او از کشف مجموعا ۵ کیلو گرم مواد مخدر در این عملیات خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۵۶ سارق و مالخر اموال اموال مسروقه و … در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۳۷ فقره سرقت که شامل ۲ فقره سرقت منزل، ۱۹ فقره اماکن خصوصی، ۲ فقره اماکن دولتی، ۱ فقره مغازه و ۱۰ فقره سایر سرقت‌ها در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: در ادامه اجرای این عملیات، ۱۴ موتور سیکلت و ۴۱ خودرو به دلیل عدم رعایت قانونی و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای نوامیس مردم توقیف شدند.

کشف ۳ و نیم تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران این فرماندهی حین کنترل خودرو‌های عبوری، به ۲ خودروی حامل چوب مظنون شدند.
او افزود: ماموران خودرو‌های مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن در مجوع ۳ و نیم تن چوب آلات جنگلی غیر مجاز که از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی گفت: ضمن تحویل چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان، متهمان نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۳۱ فقره سرقت در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.
او افزود: در اجرای این طرح، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۲ سارق، ۵ معتاد متجاهر و کشف ۳ کیلو انواع مواد مخدر در این شهرستان شدند.
سرهنگ عنایتی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۳۱ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
او افزود: در ادامه اجرای این عملیات ۹ موتور سیکلت و ۲۱ خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند.

کشف سرقت منزل در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منزل در سطح شهرستان سوادکوه شمالی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.
سرهنگ فرهودی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی‌ها به ۹ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اعتراف کردند.
او از دستگیری ۷ نفر مالخر در ادامه این عملیات خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۸ فقره سرقت داخل خودرو در بابلسر

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو، موضوع با تشکیل اکیپی از ماموران مجرب در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
او افزود:ماموران انتظامی با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند سارق را شناسایی کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر شد، گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به ۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سارق ساختمان‌های نیمه کاره در بابل به دام افتاد

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران پاسگاه انتظامی حیدرکلا سارق را شناسایی کردند.
سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و تاکنون به ۱۲ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کرد.

اخبار مرتبط

مصدومیت قرقبان حفاظتی شرکت چوب و کاغذ مازندران در درگیری با قاچاقچیان چوب

فیلم|تیر اندازی در نور/ درگیری سپاه با قاچاقچیان چوب

روز‌های تلخ قاچاقچیان مواد مخدر در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha